Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Lengste samtalen ever...

satland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tomat-ulf. jeg villle helst ha et nei. det blir mer behagelig for meg. jeg har hatt traumer som liten om slike ikke heteroe situasjoner. ......

(syns egentlig det bare er sykelig kvalmt. et medfødt innstinkt kansje.....)

5233293[/snapback]

Hvis du har hatt traumer om slikt siden du var liten har det skjedd noe veldig galt i oppveksten din.

Lenke til kommentar
Jeg interesserer meg faktisk veldig mye for kristendommen! Tro det eller ei. Men det er mest på grunn av at jeg synes religion er idiotisk, og at jeg helst ville fått avskaffet hele greia. Når man tenker sånn er det lurt å kunne noe om det.

5233270[/snapback]

Jeg er helt enig i det. Det å spørre en "ånd" om hjelp tror jeg er lite hjelpsomt som å spørre veggen.

Men poenget er at du fortsatt ikke respekterer fok for sin religion. Gjerne prøv å få de til å se din side, men banning er pure mobbing.

5233299[/snapback]

Det er ikke mobbing. Det ville vært som å si at å nevne gud foran en satanist ville vært mobbing. Hvorfor skulle det vært mobbing? Det står ikke noe i bibelen (så vidt jeg vet) om at det er en synd å banne. Å nevne ordet helvete (for eksempel), hendet vel for 2000 år siden også?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...