Haaheim Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hei. Her om dagen var jeg så uheldig å miste prosessoren min i gulvet. Den ene raden med pinner ble bøyd. Jeg rettet forsiktig ut pinnene igjen, og nå står de perfekt. Jeg har ingen maskin å teste denne prosessoren på (har ingen med samme socket). Prosessoren er en AMD Athlon 3000+ socket 754.. Den har ingen synlige skader. Tror dere denne prosessoren fungerer? På forhånd takk, Kjetil. Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Så lenge du ikke ser noen synlige skader, har jeg vanskelig for å tro at den er ødelagt. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvis alle pinnene er intakte burde CPUen funke fint. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Høres bra ut...takker folkens! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har du tenkt å selge den ettersom du ikke har riktig sokkel selv?? Test det i hvert fall først :!: Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Haha, skal selge den ja...har en kompis så har socket 754, så jeg skal se om jeg får testet den før jeg selger den... Endret 2. desember 2005 av -Codeman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå