nree Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hei, jeg har nå prøvd i over en uke og skifte avtar, jeg har prøvd og laste opp men da overstiger selvfølgelig mitt 79x80 / ca10kb bilde grensen.. Jeg har prøvd WWW bilde men da står forumet helt stille og ingen tegn til aktivitet, til slutt blir det bare whitescreen.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 er bildet over 10kb ?? hvist det er over grensen så kan du ikke laste det opp kan jeg få link til bilden du har på www ?? på den måten kan jeg teste om det virker på min konto Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Kontrollpanelet - Dine avatarinnstillinger: Din avatar kan ikke være større enn 80 x 80 pixeler. Opplastede avatarer kan maksimalt være 6 kB. Følgende filtyper er tillatt: gif,jpeg,jpg,png Som FtZ- sier så er det kanskje ca. 10kB størrelsen som er problemet eller filformatet. Byttet selv avatar i går uten problemer, men den er ikke større enn ca. 4kB da. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hei, jeg har nå prøvd i over en uke og skifte avtar, jeg har prøvd og laste oppmen da overstiger selvfølgelig mitt 79x80 / ca10kb bilde grensen.. Jeg har prøvd WWW bilde men da står forumet helt stille og ingen tegn til aktivitet, til slutt blir det bare whitescreen.. 5232654[/snapback] Følg retningslinjene våre, så får du nok til.Ser ikke hensikten med å klage på at du ikke får lastet opp avatar som du vet strider mot våre regler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg