Duqe Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Lurte på om noen har hatt problemet med at telefonen låser seg etter en del loading av diverse programmer. Den står bomstille og etter ca. 3-5 min. kommer den tilbake med en god del lagging. Kan det være at den blir for varm etter mye arbeid? Takk for all svar! Lenke til kommentar
anypti Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Om det skyldes at den blir for varm er lite sannsynlig, ettersom mobilen skal klare å kjøre forskjellige programmer. Har selv K750i og har aldri hatt det problemet. Endret 30. november 2005 av anypti Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Tviler på at den blir for varm, men hvilke programmer er det som du får problemer med? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Tviler på at den blir for varm, men hvilke programmer er det som du får problemer med? 5235506[/snapback] Stort sett etter spilling eller installering av spill så henger den seg når jeg skal inn på noe anna programmer. Den henger helt opp og står bom fast til 5min så restarter den seg selv.... Tror at jeg bytter den inn igjen hos elkjop, men noen som vet om jeg kan reklamere telefonen i butikken eller om jeg må sende den tilbake til nettbutikken til elkjop siden den er kjøpt der? Endret 1. desember 2005 av duqe77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå