roy_nor Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har nå prestert med å sprenge begge satelittene til mitt Logitech Z-2300 2.1 system. Jeg er über forelsket i sub'en og vil nødig kvitte meg med den! Er det noen mulighet for å kjøpe noe kraftigere satelitter? Evnt om det er mulig å gjøre om et par "vanlige" stereo høytalere slik at de får samme plugg? Er dette lett å fikse med litt pågangsmot og et loddejern? Setter pris på svar og forslag! Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Ingen som har litt peiling? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Vil forsterkeren i subben klare å dra disse høytalerene? Jeg har klart å ordnet kabler som vil funke, men jeg vet ikke helt hvilke høytalere jeg burde velge... Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Vil forsterkeren i subben klare å dra disse høytalerene? Hmm.... er redd de kan bli litt i tøffeste laget for den lille forsterkeren. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Vil forsterkeren i subben klare å dra disse høytalerene? Hmm.... er redd de kan bli litt i tøffeste laget for den lille forsterkeren. 5238626[/snapback] Disse går, eller? Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 De tror jeg går helt fint Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Fra 40 til 150 RMS-watt? Løkke te... Og er ikke Logitech-høyttalerne 6 Ohm eller noe annet proprietært? EDIT: Eltax'ene så bedre ut, ja. Men spørs hvordan lyden blir... Uansett, med en slik pris skader det ikke å prøve. Endret 2. desember 2005 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Fra 40 til 150 RMS-watt? Løkke te... Og er ikke Logitech-høyttalerne 6 Ohm eller noe annet proprietært? EDIT: Eltax'ene så bedre ut, ja. Men spørs hvordan lyden blir... Uansett, med en slik pris skader det ikke å prøve. 5243549[/snapback] Logitech forsterkeren leverer 4-8Ohm. De gamle satelittene var på 40w ja, så kjøper de Eltax høytalerene på 40-60w. Burde gå greit Har prøvet en 60w høyttaler med subben, det gikk fint det Endret 2. desember 2005 av roy_nor Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Fra 40 til 150 RMS-watt? Løkke te... Og er ikke Logitech-høyttalerne 6 Ohm eller noe annet proprietært? EDIT: Eltax'ene så bedre ut, ja. Men spørs hvordan lyden blir... Uansett, med en slik pris skader det ikke å prøve. 5243549[/snapback] Logitech forsterkeren leverer 4-8Ohm. De gamle satelittene var på 40w ja, så kjøper de Eltax høytalerene på 40-60w. Burde gå greit Har prøvet en 60w høyttaler med subben, det gikk fint det 5244271[/snapback] Sier seg selv at watt beregningene til logitech er i beste laget. 40 W må være dynamisk med mye THD. Du får alltids lyd i de høyttalerne, men kvaliteten på det blir så som så. Nå ser jeg også at spesifikasjonene på høyttalerne du linker til er oppskrytt de også (20-22 000 Hz). Flott. Siden prisen er så lav som den er, kan man alltids prøve. Endret 4. desember 2005 av torkelma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå