nahoy Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har en linksys nslu2. Det er en liten dings man kobler på nettverket som man kan koble eksterne harddisker og flash-disker til. Så kan alle på nettverket dele disken. Problemet mitt er at jeg ikke har cd'en som fulgte med og jeg får derfor ikke konfigurert den. Er det noen som har programvaren eller vet hvor jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
Neo83 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har en linksys nslu2. Det er en liten dings man kobler på nettverket som man kan koble eksterne harddisker og flash-disker til. Så kan alle på nettverket dele disken.Problemet mitt er at jeg ikke har cd'en som fulgte med og jeg får derfor ikke konfigurert den. Er det noen som har programvaren eller vet hvor jeg kan få tak i den? 5232377[/snapback] Har du prøvd hjemmesiden til Linksys? Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Finner ikke noe der, men jeg fant ut at det ikke er nødvendig med programvare, den kan konfigureres ved å skrive inn ip'en dens i en browser. Default ip er 192.168.1.77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå