Gå til innhold

Har kontantkort, skal kjøpe ny med abonnement


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg skal kjøpe D600 med Youngtalk abbonement på siba.no til jul. Nå har jeg en mobiltelefon med ringkontant. Jeg vil beholde nummeret jeg har. Kan jeg bare bestille telefonen og fikse det med nummeret etter jeg har mottatt telefonen? Får jeg ikke med et nytt SIM kort i den nye telefonen, og dermed ett nytt nummer, eller stemmer ikke dette?

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

 

Jeg skal kjøpe D600 med Youngtalk abbonement på siba.no til jul. Nå har jeg en mobiltelefon med ringkontant. Jeg vil beholde nummeret jeg har. Kan jeg bare bestille telefonen og fikse det med nummeret etter jeg har mottatt telefonen? Får jeg ikke med et nytt SIM kort i den nye telefonen, og dermed ett nytt nummer, eller stemmer ikke dette?

 

Takk på forhånd.

5232351[/snapback]

 

Vis du sier ifra dette ved kjøp, at du skal beholde nummeret. Ordner de alt for deg, du får bare ett brev en uke etter med sim kort, og nytt pin kode. Men samme nummer! ;)

 

Eventuelt vis du bytter opperatør kan det ta litt mer tid.. :)

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Hvis du har NetCom kontant trenger du ikke nytt SIM-kort hvis du bare skal endre til YoungTalk. Skal nummeret porteres deriomot, så vil du trenge et nytt SIM-kort. Det er bare å si til Siba (evt bestille hvis det er på nett) med eksisterende nummer (oppgradering), ikke nytegning eller noe slikt dall.

Lenke til kommentar

D600 med YoungTalk blir 5189,- i totalkost med abo. Koster 3689 uten abo.

 

Da anbefaler jeg heller å portere til et lavpris abo (f.eks. Talkmore) og kjøpe mobilen uten abo! Da sparer du altså 1500 spenner... i tillegg er det MYE billigere å ringe og sende meldinger med Talkmore enn Netcom Youngtalk! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...