Nikkor Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Hei, har fått et problem på min 1år gamle skjerm, den har plutslig begynt å "restarte" seg selv. Når den har hvilt seg i noen min(10min) funker den, men så blir plutselig skjermen svart selv om på knappen lyser. Og når det skjer første gangen så bare fortsetter den hele tiden med 1min mellomrom. Har testet pcen i den bærbare også, og fikk sammen feilen der. Har testet både med VGA og DVI kabel. Hva kan være feil? Og er det en garanti sak? Er det ikke også litt vanskelig å sende så store pakker i posten, det må koste mye penger? Takker for svar. Endret 30. november 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Btw, når skjermen blir svart og det grønne lyset lyser, så kommer bildet tilbake når jeg skrur skjermen av å på. Men jeg kan ikke sitte å gjøre det hele tia, for noen ganger så restarter den hvert 10sek. Endret 30. november 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Om det er en garantisak så er det vel ikke forbrukeren som må betale frakt? Eller er det det? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 De pleier aldri gi pengene tilbake. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 ... men hva sier loven? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 De gir pengene tilbake jo. Spør om dette før du leverer inn skjermen, så får du informasjon om du skal legge ved kvittering på pakken, eller om du skal fakse/maile den senere sammen med kontonummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå