Acrid Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Det gjør meg trist og oppgitt at folk visner bort på sykehus fordi de trenger transplantasjoner mens skrotinger som dette går fritt rundt. 2+2 anyone? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 4 beijbi! Tror ikke hennes organer er av første klasse though, slik som hun så ut. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 er det "Dark-Sided" hun skriker? 5232450[/snapback] dOrk-sided! Carl M: Nei, jeg ville såvisst ikke hatt noen organer fra den dama. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Oh man hu var scary ass... Hadde ikke likt og være henne, men så ut som familien syntes hun overeagertepå slutten, så ut som om faren sa f**k momy eller noe sånt nesten helt på slutten når alle griner... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 ^ | Er det lov med så lang quote i sigg? Lastet ned den trading spouses episoden noen uker siden, søsterne mine viste meg dama på slutten, hun tar helt av. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Flere enn meg som ikke får bilde? Har lyd, men bildet består av en grå firkant Bruker Firefox. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Skummel dame! Direkte link: http://media1.Break.com/content/tradingspouses2.wmv Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 I'm frightened Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hun: So, what’s your musical taste? Jeg: Well, I can listen to everything almost. Hun: Ah, thats good.. Some bands from Norway you listen to? Jeg: Yeah, I listen a litle to a band called Dimmu Borgir. Hun: Oh, ok. What type of music is it? Are they Christian? Are YOU Christian? Jeg: Hehe, They play Symphonic Black metal, so no, they aren't Christian. No, I do not believe in any religions. Hun: WHAT? ARE YOU A FUCKING SATANIST? HELP, I HAVE A TERRORIST IN MY HOUSE. HELP ME, HE IS GOING TO SACRIFICE ME TO SATAN, THE DARK LORD. Du kan jo bare hyle ut så høyt du kan: " Im a CHRISTIAN WARRIOR!" Har selv sett den dobbel episoden der familien til denne damen er med, og jeg må oppriktig si at jeg ble kvalm av dne grad religion gjennomsyder amerikanernes samfunn. Spesielt i sørstatene. Spesielt reagerte jeg da "veninnene" til hun FEITE dama kom på besøk og begynte å rakke ned på hippien fordi hun ikke var kristne, men bare trodde på fred og kjærlighet og alt det greiene. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 dette var litt for sykt for min del.... stakkars folk Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 SKulle vært der med STFU t-skjorta mi. Stakars unger Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 hehe, ja den dama er ganske hjernevasket. Har fulgt med på serien i USA nå og må si at jeg elsker dramaet! Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå