Supernaut_ Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Sykeste jeg har sett og hørt. http://www.break.com/articles/tradingspouses2.html Kommentarer pleas! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Ja religiøse fanatiskere er jo artige Endret 30. november 2005 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Synes vel mest synd på ungene, spesielt hun lille jenta som må se det utbruddet der... Men nå er det jo amerikansk TV det er snakk om, så skulle ikke forundre meg om det er noe/bare skuespill for kamera heller... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Jepp, kan stemme at det er skuspill ZprMaria. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 "Get the hell out of my house; in Jesus' name I pray" Woohoo, her har vi sammenheng, gitt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Stakkars barn da! Blir oppfostra SÅ religiøst. Alså, det er bare litt jævlig med religiøse foreldre. Men sånn. Fysj.. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 forstår nå hvorfor unger rømmer hjemmefra Lenke til kommentar
thorwb Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Sykeste jeg har sett og hørt. http://www.break.com/articles/tradingspouses2.html Kommentarer pleas! 5232093[/snapback] http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...AMEWA%3AIT&rd=1 <- synd auksjonen er slutt Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Fyfaen, jeg ler så tårene triller! :!: "She's not A CHRISTIAAAAANAAAAARRRGGGGHHH!" Like før øynene hennes begynte å gløde rødt. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Syke syke syke kvinne Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Faen, den figurer kosta bare 870dollar, som winning bid. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Haha, sykt mye den auksjonen kom opp i. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...AMEWA%3AIT&rd=1 <- synd auksjonen er slutt 5232217[/snapback] Hahahahaha :!: så genialt... Skulle gjerne hatt en sånn på skrivebordet... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Fyfaen, jeg ler så tårene triller! :!: "She's not A CHRISTIAAAAANAAAAARRRGGGGHHH!" Like før øynene hennes begynte å gløde rødt. 5232259[/snapback] HAHAHAHHAHAHAHAH Agreed. GARGOYLS!! Edit: Huff, så feit og ekkel hun var. Fikk maten opp i retur. Endret 30. november 2005 av LarsP Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har de ikke dødstraff i USA? Slike folk må ha blitt mistet i bakken som barn ganske ofte. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Nå ble jeg jævlig redd... Skal til USA neste år, og hva om jeg havner i en sånn familie? Hun: So, what’s your musical taste? Jeg: Well, I can listen to everything almost. Hun: Ah, thats good.. Some bands from Norway you listen to? Jeg: Yeah, I listen a litle to a band called Dimmu Borgir. Hun: Oh, ok. What type of music is it? Are they Christian? Are YOU Christian? Jeg: Hehe, They play Symphonic Black metal, so no, they aren't Christian. No, I do not believe in any religions. Hun: WHAT? ARE YOU A FUCKING SATANIST? HELP, I HAVE A TERRORIST IN MY HOUSE. HELP ME, HE IS GOING TO SACRIFICE ME TO SATAN, THE DARK LORD. Videre i historien kommer hun til å kutte av meg hode for å gjøre Gud glad Ble plutselig litt engstelig nå Endret 30. november 2005 av Ustedalen Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hun var litt...spesiell.... Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 er det "Dark-Sided" hun skriker? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Dette er visst en TV-serie, link. "In this fresh take on the classic fish-out-of-water story, moms and dads try out the ultimate life change: ditching their families to take over a clan from another walk of life. For some, it's a dream vacation; for others, an absolute nightmare. When the families are switched, they live with their host families for one whole week. When the mom or dads are finally reunited with their loved..." Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 haha, noen tar religion LITT for seriøst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå