Wundel Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Er det bare jeg som savner dette fantastiske spillet? Hvorfor kommer det ikke flere spill der man ser bilene ovenfra(isometrisk?) slik som i SC2? Men i stedet så pumpes det ut tonnevis med 3d-racing-spill(sett innenfra eller bakfra) som er så like at man får koldbrann i hjernen bare av å tenke på dem! Noen som har noen tips om spill som finnes der ute som kan gi meg den gode feelingen uten at jeg må emulere min gode gamle Amiga og lurke opp originalen? Lenke til kommentar
Mr.PK Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Du kan jo alltids spille GTA da. det er sett ovenfra og er meget underholdende i feks multiplayer :smile: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Death Rally ligner jo litt da, men supercars er kulere. AtW Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Har ikke prøvd dette Supercars, men jeg kan si deg at Death Rally er et av de feteste bilspillene noensinne! Rett etter GTA serien, selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå