Evleos Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Holder på å filme en versjon av prinsessen som ingen kunne målbinde. Intro: http://www.russ2006.mine.nu/galleriet/main...g2_itemId=11269 --- Selv er jeg svært kritisk til hele prosjektet, da nesten ingen på gruppen gidder å jobbe ... (Men ikke kommenter stavefeil, ser dem alt ) Endret 30. november 2005 av lithium Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Siden finnes ikke... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg fant, men fikk ikke lastet det ned skikkelig, eller så var filen skadet, nedlastingen gikk uansett fryktelig treig... vet ikke... Det jeg så var vel ikke 100% knall... Så en gammel skoledør å folk som gikk ut, vugging på kameraet tror jeg også..... Endret 5. desember 2005 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Det var meningen, skulle hakke frem til "oss", hvor kameraet gikk korrekt og filmen spilt sakte. Ja, hosten er egen pc. Og den er ikke alltid på Uansett, nå har vi vist frem film - Håper vår 68 år gammle lærer forstår litt absurd humor .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå