maartn Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hei Lurte på om noen hadde noen pene mappe oppdelinger siden jeg har 2 disker. 1x 200GB 1x 250GB Synes det blir rotete å ha f.eks 1 filmappe på begge harddiskene. 1 musikk mappe på hver osv. Blir rotete slik. Men må jo bare, men om noen har noen tips , eller fortelle åssen dem selv har det så setter jeg pris på det! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 musikk og film på den ene og alt windows eller programrelatert på den andre. Slik jeg har det og syns det går bra sånn. Lenke til kommentar
maartn Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 saken er den at jeg har så mye , at jeg må spre det har windows på egen partisjon;) Lenke til kommentar
Kim Gundersen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Du kan jo sette diskene opp i RAID 0, Da vil diskene se ut som 1 og du vil få bedre ytelse. MEN ryker en av diskene, mister du data på begge. Kanskje kjøpe deg en ekstra disk og sette det opp i RAID 1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå