DurdoSKyy Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hei.. Jeg har ett mer eller mindre problem, når jeg spiller av feks mp3, (men ikke bare mp3, kan også være avi og annet) så spiller den fint en stund, men SÆRLIG hvis jeg feks opner IE eller noe annet som bruker en del cpu i noen sekunder.(når jeg starter ett program særlig) så begynner musikken (LYDEN) å på en måte hakke, men ikke akkurat hakke, mere hørere at den sliter, blir dyp og skurrer.. så jeg trodde først at det var en kabel eller forsterker feil, men neida, det skjer hvertfall når jeg opner porgrammer og bruker cpu , men dette har jo aldri skjedd før og jeg harikke dårlig pc heller som burde problemer med dette (3200+ og 1 GB ram) og jeg spiller dvd og div x som bare det, men plutselig så kan lyden bli sånn der også men i begge tilfeller så er den sånn bare i 10 sek kasnkje så kommer den seg inn igjen og det skjer heller ikke veldig ofte, men bare lurte på hva det var og hvis det er noen andre som har opplevd det så vet dere kasnkje hvordan kan får det bort? (integrert lydkort forelbig) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 dette kan komme at statisk / mekanisk støy internt i datan , jeg er plaget av dette , men kun når jeg ikke spiller musikk . vifter og harddisker lager "støy" som lydkortet fanger opp og forsterker , noe som gjør at man før støy . hos meg kommer problemet som åftest når jeg her lyden på og ikke hører på musikk ,da høyrer man div typer støy fra høytalerne som kommer av mekaniske ting i data . btw kan vell ikke garantere at det er riktig , heller vet jeg ikke om noe som hjelper mot dette , er bare ting jeg har resonert meg fram til Lenke til kommentar
DurdoSKyy Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Ja klart det kan være det, men jeg TROR kanskje ikke det kommer av mekanisk støy helelr, siden det bare skjer noen sekunder også er lyden like fin, men nå får vi se fordi nå skal jeg legge inn os på nytt og det kan være at det var derfro det skjedde.. var litt rart siden det bare skjedde enkelte ganger og jeg på mange måter kunne fremheve det når jeg egentlig ville ved å bare opne ett progam også kom den lyden noen sekunder også gikk den bort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå