glad Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) med en voipbuster account kan du ringe gratis til alle fastelefoner i norge, kan jeg bruke den accounten til og ringe gratis med gizmo?, hadde vært fint om noen kunne linke til en side med en howto eller noe. Endret 1. desember 2005 av glad Lenke til kommentar
buundi Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 noen som vet om en gratis pbx gateway som du kan bruke med sip?pbx gateway er en gateway som ruter digitale sip data ned til telefonlinja 5231348[/snapback] Asterisk er gratis og fungerer meget bra. http://www.asterisk.no/ Lenke til kommentar
glad Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) foreksempel voipbuster.net har en pbx server med gratis ringing til norge med hustelelefon kan jeg bruke den i gizmo siden voipbusters softphone ikke er til linux og jeg foretrekker gizmo?? Endret 30. november 2005 av glad Lenke til kommentar
glad Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå