gamerman Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hei Jeg har denne mp3 spilleren : Creative MuVo Micro N200 1024MB Når jeg trener så har earphonesène på denne mp3 spilleren tendens til å "dette" ut av ørene mine. Når jeg bokser så pleier jeg å legge ledningen under skjorten slik at jeg ikke skal deise borti ledningen med slagene mine . Men når jeg gjør det så faller de ut fra nå til da pga at de sitter for dårligt. Jeg trenger øretelefoner eller hodetelefon som kan være bra til trening. # De må sitte ordentlig # Er i mye aktiv bevegelse så fint om de sitter "ORDENTLIG" # God lyd er ikke å forakte # Bass er fint men ikke noe avgjørende Pris : 150-500 kroner Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 kanskje disse hadde vært noe for deg: http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10684 De er laget spesielt til trening og er "vanntette" evntuelt svettetette Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 kanskje disse hadde vært noe for deg: http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10684 De er laget spesielt til trening og er "vanntette" evntuelt svettetette 5231616[/snapback] Takk Skal sjekke på komplett om de har disse . Vet du om de "sitter" godt på hodet ? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 A bumpiti bump bump babber Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Har du sett på KOSS porta pro eller Sportapro? De sitter helt greit, sportapro sitter bedre en portapro. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har du sett på KOSS porta pro eller Sportapro? De sitter helt greit, sportapro sitter bedre en portapro. 5265461[/snapback] hvis han skal trene med de er vel ikke porta/sporta pro noe godt valg, de skumputene går alt for lett i oppløsning ved fuktighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå