mr. fotball Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Som topic sier, så lurer jeg på om det kommer en ny PvE server? Jeg tenker da på en server hvor det ike migreres til. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Aner ikke, men regner med at Blizzard annonesere det på hjemmesidene... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Det er vel ikke akkurat veldig lenge siden Nordrassil ble åpnet, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) ^^ sarkasme? Mer morsomt å stå å le av lvl60 taurens enn å bli ganket av dem.. edit: posten ble fjernet i skrivende stund.. Endret 30. november 2005 av Armageddon Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Kul Tiras er ny i den forstand, men er jo dit fullt av folk migrerer. EDIT: Lese først post nøye er en ting jeg enda ikke kan. Endret 30. november 2005 av Sigga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå