Hayer Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Hei! Jeg har war3 RoC og Frozen. Men på begge spillene kommer det ikke opp noen server. Har åpnet alle portene og alt det der. Har egen cd-key(er) og. Hva er feil? Endret 30. november 2005 av Hayer Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Skjekket at du har den siste versjonen? Last ned den nyeste fra www.megagames.com Endret 30. november 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Har den siste ja... Lastet den nettopp ned! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Når er det det ikke kommer servere? Custom Games? Eller når du søker på "Quick Play Game"? På Roc er det nesten ingen som spiller RT (random team) Så det er nesten ingen game.. Får du opp andre folk i chatte vinduet? Lenke til kommentar
Yell0w Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 skaff deg frozen throne, mye games der heletida. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 skaff deg frozen throne, mye games der heletida. 5242142[/snapback] Enig der Lenke til kommentar
anypti Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Han sier han ikke får opp noen servere på både Roc og Tft. Lenke til kommentar
Yell0w Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 okay, var litt for snar med å svare jeg da i TFT så er det portene fra 6100 til 6300 (imellom der ettsted, 6110-6119 tror jeg) som blir brukt for å hoste games, vel og merke trenger ikke disse å være åpne for å joine games, eller å finne games. Jeg tipper det er routeren din, eller ispen din som stenger portene, fordi der er minst 10 games i TFT til enhver tid. i custom games vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå