Owners Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Når jeg får opp automatisk oppdatering fra windows update og når jeg velger å innstallere Windows Genuine Advantage Notification så vil den ikke la seg innstallere.Oppdateringene ble ikke innstallert.Noen andre som opplever dette?Den popper opp stadig nede til høyre så dette er irriterende! Lenke til kommentar
Owners Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Nå valgte jeg å slå av automatisk oppdatering så da slipper jeg ihvertfall dette.Angrer forøvrig å ha innstallert firefox for det er ikoner som er igjen på oppgavelinja etter det , selv om jeg avinnstallerte firefox. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Høyreklikk på ikonet, velg "slett", så skal det være vekke. Men jeg kan ikke skjønne at du ville fjerne Firefox. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Owners Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Takk for tipset. Det sto noe om firefox og problemer da jeg søkte rundt dette problemet jeg har på windows update, så jeg prøvde å slette det for å se om det gjalp.Men det gjorde det ikke.Finner ikkenoe galt med firefox for jeg opplevde at den var raskere enn explorer. Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Det er ikke så alt for vanskelig å komme seg forbi genuine-testen. Google det, eller søk i arkivene her på HW. Har gjort det selv, fant en guide som jeg dessverre ikke har url til ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå