tjvaboe Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Jeg har lagt en vanlig nettverkskabel på 10 meter igjennom huset for å komme ned til kjelleren. Problemet nå er at jeg kunne trengt å hatt kabelen noen meter lenger, men ønsker ikke å trekke den igjennom på ny med nye fester osv. Finnes det en nettverks kabel forlenger, slik at jeg kan forlenge den 10 meter lange kabelen med et par meter til? Dvs med hun inngang og han utgang? Gjerne svar med link til en butikk hvor dette kan kjøpes. På forhånd takk Endret 30. november 2005 av tjvaboe Lenke til kommentar
Litn Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har lagt en vanlig nettverkskabel på 10 meter igjennom huset for å komme ned til kjelleren. Problemet nå er at jeg kunne trengt å hatt kabelen noen meter lenger, men ønsker ikke å trekke den igjennom på ny med nye fester osv. Finnes det en nettverks kabel forlenger, slik at jeg kan forlenge den 10 meter lange kabelen med et par meter til? Dvs med hun inngang og han utgang? Gjerne svar med link til en butikk hvor dette kan kjøpes. På forhånd takk 5231038[/snapback] Har en sånn her av samme årsak. Tror clahs ohlson har en sånn Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Yupp, Clahs Ohlson har slike! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 De aller fleste seriøse databutikker har slike... Det vil si de som spesialiserer seg på data, jeg vet at t.om. spaceworld har, da jeg har kjøpt en slik der, dette var da i Molde.. Så hvor du bor er vel litt essensielt... Om du da ikke vil vente på postgangen... Lenke til kommentar
tjvaboe Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Ok. Takk for svar. Fant ikke en slik kabel på hjemmesiden til clas ohlson, men finnes sikkert i butikken da. Men dersom dere vet hvor det selges hadde det vært fint med en spesifikk link til dette produktet i en av de kjente nettbutikkene, kan være jeg skal bestille noe annet i tillegg, så da koster jeg på meg frakten. Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 det er ofte ikke en kabel men en liten boks med hun-hun også må du ha kabel i tilleg... Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Du trenger varenummer: 32-8302 (uskjermet) eller 32-8303 (skjermet) hos Clas Ohlson. Clas Ohlson på nett Endret 30. november 2005 av jdmonstad Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Fåes på Biltema og....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå