Cord Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har pådratt meg et aldri så lite problem etter jeg gjorde en blunder... Jeg fikk låne en minnebrikkene til en kamerat under reinstall av windows på min Acer Aspire 1801. (Går litt kjappere med en Gigg minne..) uansett: Etter install og diverse windows update hadde jeg drattut strømmen og kjørte på batteri. Så lot jeg PC`n bare stå til den var tom.. Tragisk nok! SÅ: Kompisen fikk tilbake brikkene og dro til Troms og jeg skulle boote min før i dag. Eneste som skjer er at det står: "Resuming Windows". Ikke så rart når den slo seg av pga av støm mangel; Men siden jeg nå har halvparten av minnet booter den ikke! (Tror da iallfall det er grunnen?!?!?!) Og ikke får jeg boota på CD heller, så får ikke reinstallert! Noen som kan hjelpe?? All hjelp mottas med STOR takk :-) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 At du nå har bare halvparten minne tviler jeg på er grunne, med mindre den gjenstående brikken er defekt.......... Lenke til kommentar
Cord Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Hmm.... Sitter i 2 brikker nå. Kan prøve å bare boote på hver dav de! Danke! Lenke til kommentar
Cord Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Prøvd å boote med en og en av brikkene, men med akuratt samme resultat.. Noen andre som har noe forslag? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Å resette CMOS, men da må du nok skru den litt i fra hverandre. Hvor den jumpern er på den maskinen vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Hadde håpet å slippe det... Kommer jo f..n ikke inn i BIOS heller! Men tastaturet virker da, kan jo trykke "esc" for å se start sekvens.. Ingen andre som har noen fixe ideer?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå