Gå til innhold

Integrert harddisc til PSP?

MtrxPtlx

Anbefalte innlegg

Er litt forvirret rundt spec til PSP, håper noen kan hjelpe meg.

Jeg har lest litt rundt på diverse sider om PSP og finner noen steder, f.eks mpx.no, info som jeg ikke helt skjønner. Er det slik at cd'ene som spill til psp skal ligge på er 1.8 gb, men om man skal lagre musikk og bruke PSP'en som mediacenter så må man kjøpe eksterne minnekort?

Slik at skal jeg kunne bruke den som mediacenter for mp3 så må jeg ut med så mye penger for minnekort at det er like billig å kjøpe en ipod i tillegg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å lagre ting og slikt på PSPen trenger du å kjøpe en form for minnekort ja, kalles "memory stick duo pro" eller noe slikt, har også hørt at det skal komme en pakke med et batteri som skal være bedre enn det orginale men som også skal kunne romme 4gb noe som høres litt spennende ut må jeg si =)

Lenke til kommentar
For å lagre ting og slikt på PSPen trenger du å kjøpe en form for minnekort ja, kalles "memory stick duo pro" eller noe slikt, har også hørt at det skal komme en pakke med et batteri som skal være bedre enn det orginale men som også skal kunne romme 4gb noe som høres litt spennende ut må jeg si =)

5231704[/snapback]

Når er det den pakken kommer a? :love:

Lenke til kommentar

5231704[/snapback]

Når er det den pakken kommer a? :love:

5232031[/snapback]

Vet jeg ikke, har solgt min PSP i favør til Xbox 360, men husker jeg leste det et sted, husker bare ikke hvor, men er sikkert noen andre vet kansje.

Lenke til kommentar

Det er faktisk kommet en pakke med 4gb og nytt bateri sjekk ut http://www.gameseek.co.uk/platforms/accessories/PSP/ det var den første jeg fant med den..:p

Datel 4GB Hard Drive + X2 Battery + USB Media Kit

Let’s face it – you can never have enough memory card space for your PSP. As well as game saves, your humble memory card has videos, MP3s and photos to contend with, so even the largest of cards soon gets full. That’s wh... :w00t::p

Lenke til kommentar
Det er faktisk kommet en pakke med 4gb og nytt bateri sjekk ut http://www.gameseek.co.uk/platforms/accessories/PSP/ det var den første jeg fant med den..:p

Datel 4GB Hard Drive + X2 Battery + USB Media Kit

Let’s face it – you can never have enough memory card space for your PSP. As well as game saves, your humble memory card has videos, MP3s and photos to contend with, so even the largest of cards soon gets full. That’s wh... :w00t:  :p

5234172[/snapback]

Jupp, er den der jeg snakket om =)

Direkte link til produktet: http://www.gameseek.co.uk/pd/PSPfhytw9mgce...+-USB-Media-Kit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...