Gå til innhold

Tilbud i nyeste spaceworld reklameblad

Anbefalte innlegg

Kikket nettopp oppi postkassen og der lå det et spaceworld reklame blad. Huff tenkte jeg, men åpnet fort øynene på første side.

Første jeg ser er Ipod Nano til 1998kr. Denne vet jeg ikke noe om, så derfor spørr jeg dere hvordan dere synes den er. Vet ikke helt om 2gb kanskje er litt lie :shrug:

Neste jeg ser er Ipod 30gb til 2998 kr. Jeg har hørt mye snakk om at batteritiden på ipod ikke er til å stole, men denne er rimelig billig da? eller? Batteritid er også et problem her.

Siste jeg ser er Nw-A3000. Ipoden jeg har siklet på i flere uker. 2998 kr koster den. Har veldig lyst å kjøpe den, men vet ikke hvordan den er! Det er heller ikke mye Tillegsutstyr til denne.(Ikke det at jeg trenger det)

Hva ville dere valgt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den har 35 timer spilletid.

Den er jo nydelig, men jeg personlig ville valgt den forrige modellen da den hd5 da den har lavere vekt og har med batteri som kan byttes ut. Dog du får med programvare som suger. Men satser på at connect som er den nye software støtter de eldre modellene.

Lenke til kommentar

Hei, før du bestemmer deg bør du sjekke ut Iaudio X5, evt X5L, har denne selv (30 giga)

35 timer batteri, overlegen lyd, og meget solid bygget Støtter også de fleste lydformater + video og bilder. nevner også at denne "opptrer" som en egen harddisk som ikke trenger drivere. At den har radio og en god diktafon er jo heller ingen bakdel... +++++

Lykke til med valget

Lenke til kommentar
Hei, før du bestemmer deg bør du sjekke ut Iaudio X5, evt X5L, har denne selv (30 giga)

35 timer batteri, overlegen lyd, og meget solid bygget Støtter også de fleste lydformater + video og bilder. nevner også at denne "opptrer" som en egen harddisk som ikke trenger drivere. At den har radio og en god diktafon er jo heller ingen bakdel... +++++

Lykke til med valget

5235641[/snapback]

I tillegg kan man koble til digitalkamera (mange er støttet, og flere kommer) og overføre bildene direkte til iAUDIO X5. Kjekt å ha når man er på tur, og minnekortet blir tomt :)

Mvh

Einar

www.vostok.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...