mosl Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 HEi! Sliter med å finne ut hvilken MP3 spiller jeg skal kjøpe. Trenger 1 GB Bra batt kapasitet og radio... Pluss bra lyd sef. Creative, Iaudio, Mpio...etc...!! Anyone? Trenger også bra hodetelefoner... Noen som har noe å anbefalle? M Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Av merke vil jeg anbefale Creative (har hat 2 selv og skal kjøpe min tredje). Men hvor mye penger har du? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 jeg har ingen peiling på hvordan denne funker, men Sony sin Bean har opp til 1gb lagringsplass og levetid på rundt 50 timer, det burde jo holde Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg ville så absolutt valgt en av iRivers flashbasserte spillere. De er upåklagelige på alle måter bortsett fra designet som har gått litt feil vei de siste årene (på flashspillerne) Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Linker, noen? (visited www.justfuckinggoogleit.com before, found nothing) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Du kan jo vurdere Samsung sine spillere. 1 GB flashbasert spiller har spilletid over 40 timer (den som bruker AA batteri), og støtter mange formater (asf, wma, ogg + +). Har også radio og kan brukes som diktatfon (selv om mikrofonen ikke er av aller beste kvalitet). Lyden er bra, noen EQ innstillinger + manuel. Bass-booster og støtte for WOW (ikke world of warcraft ), og man trenger heller ikke driver til å legge inn / ta ut musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå