Den Polse Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Jeg hoster cs endel, og hver gang så kommer disse irriterende tipsene på skjermen som ligger flytende over alt annet slik at jeg må trykke esc, så ta resume for å få det vekk. Noen som vet hvordan man fjerner dette? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Play CS -> Customize -> Advanced -> og så neste side (knapp øverst til høyre) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 i config fila di: setinfo "_ah" "0" jeg fåretrekker oxo å legge til: setinfo "_vgui_menus" "0" (gjør menyene sånn simple og enkle) Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Herlig, har irritert meg endel. Tusen Takk! :smile: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 :sad: Det funka ikke, og den beskrivelsen av hvordan man gjør det i menyen førte ikke frem til noenting, det er ingenting om det i menyen. Sjekka versjon historien til cs, det står der at setinfo "_ah" "0" skal være riktig, men av en eller annen grunn kommer den fordømte "Play CS" shiten opp. Lenke til kommentar
sim85 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 skal du ha et tips?? fet elå??? | | | v _________________ [fjernet bilde] **Moderators kommentar: Vi har sagt klart ifra at vi ikke vil ha bilder på forumet her. I tillegg skal du holde deg on-topic i henhold til retningslinjene.** [ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-09-03 15:21 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 opn half-lifecstrikeconfig.cfg i notepad. så skriver du inn helt nederst (lag en ny linje): setinfo "_ah" "0" funker d ikke da er det menneskelig svikt Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Merkelig, jeg kan banne på at jeg har gjort det helt riktig, .setinfo "_ah" "0". i config.cfg i cstrike mappen.(punktumene er ikke med) Jaja, takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Frikk Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 har ingenting med noen komandoer å gjøre. dersom du mener at du får opp ei rute øverst i venstre hjørne som gjør at du må ta ESC og RESUME (noe som vel egentlig ikke er altfor irriterende?), kan du lage en snarvei til Counter-Strike LAN server f.eks. da skriver du bare inn mappet i snarveien, kommer kjappere inn i spillet og slipper ESC/RESUME. lag denne snarveien: X:Half-Lifehl.exe -game cstrike -console +sv_lan 1 +maxplayers 10 +map de_inferno dette er kun et eksempel, du kan legge til mye annet shit om du vil oxo, men denne er basically helt allright for å hoste LAN... endrer bare max antall spillere og brett da selvfølgelig :smile: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Det funka fint, en grei løsning Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå