molly Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Nå håper jeg at jeg har plassert denne tråden rett. Har prøvd å søke på temaet her, men fant ikke noe. Har lest her: http://www.howardforums.com/showthread.php?t=647094 og satt opp gmail på samme måte på min tlf, den vil nå motta email, men ikke sende. Noen som har noen god ide om hva som er feil? Den finner utgående server, men klarer ikke å sende mailen (feilmeldingen er bare: sending mislyktes) Jeg har Chess abbonement om dette har noe å si. Håper noen kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Mulig du må bruke operatøren din sin SMTP server for å få sendt ut mail. Hvis du har Chess med telenordekning så er det vel smtp.online.no eller noe sånt. Lenke til kommentar
molly Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Nå har jeg prøvd å sette online som server, men det virket ikke det heller. Har en annen mailkonto, der får jeg til å sende til andre mottagere på samme server, men ingen andre, når jeg bruker denne kontoens mailserver ut (stud på ntnu) Kan det være at jeg må bruke en annen port enn den som er default (og heller ikke den som står nevnt i linken i første innlegg?) Hvordan kan man finne ut det i tilfelle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå