Mr.M Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Tre ganger har jeg bedt Kundeservice notere (og de sier OK) at jeg vil motta månedlig regning på ADSL-abo, men like forbanna så sender de kvartals-regning!! Ikke har jeg no problem med å formulere meg klart og tydelig pr. telefon heller... Andre som sliter med det samme? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Det jeg sliter med................er en dildo reklame på signaturen din....du er en..gutt ikke sant??? hihihihi.... (jada vet det er en joke reklame) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 ------------------------------------------------- Det jeg sliter med................er signaturen din....du er en..gutt ikke sant??? ------------------------------------------------ LOL, "how is ya Daddy" ?? Iam your DADDY! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 |Det jeg sliter med................er signaturen din....du er en..gutt ikke sant???| LOL, Iam you daddy! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 13:48, AKIRAx24 skrev:Det jeg sliter med................er en dildo reklame på signaturen din....du er en..gutt ikke sant???hihihihi....(jada vet det er en joke reklame) Det er reklame ja, -beregna på fremadstormende jenter som er innom forumet. Har ikke tenkt å bruke en sånn selv, for guds skyld!! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå