mclp- Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg skulle ta ut en harddisk, og etter det så kommer ikke skjermbildet. Jeg kom ikke bort i noe som helst, hadde på meg antistatiske hansker, og ladet først strømmen ut ved å ta på psu. Når jeg starter opp pc nå, så piper det bare i pc speaker og ingen skjermbilde kommer frem. Jeg har prøvd å feilsøke og har byttet ut: -Skjermkort -Rambrikkene -IDE Kabler -Disker -Cpu -Tv-Kort -PSU Jeg har et Asus A7V8X-X. Jeg har da noe peiling på data, men finner ikke ut av dette, det irriterer vettet av meg at jeg ikke finner det ut. HK er også testet hos en IT-butikk og det var helt og skulle virke 100%. Jeg har også hørt at Den pipingen er forskjellig etter hva slags feil det er, men finner ikke noen sted om hva de forskjellige er for noe.. har mistet Manual til hk. Har gått over alle pins på kabler og sjekka jumpersettings og Bios batteri, gått over alt av kondensatorer og målt strøm i hk, kabler og psu. Alt ser ut til å virke, men det gjør det ikke.. Eneste som er på hovedkortet mitt er at den ene RamLåsen er knekt, men det har den vært lenge, å har virket likevel.. Lang post her, men håper dere skjønner og håper dere har et svar/tips På fårhånd takk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Lån et hovedkort og prøv med det. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg hadde Asus A7N8X-Deluxe før, og jeg ville annta at beep codes er mer eller mindre det samme, så jeg scannet inn den siden av manualen, se vedlegget.. håper det hjelper! Prøv å reset BIOS Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 BTW: Brukermanualene finnes på hjemmesiden til Asus. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 BTW: Brukermanualene finnes på hjemmesiden til Asus. 5231131[/snapback] Jeg fant den, men det kommer server error.. Takk for hjelp. Skal se om jeg får noe greie på det når jeg sjekker ut scannen. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har den "long beeps in a endless...." Men det står brikker på hk.. Har bestillt nytt hk og cpu nå, så får vente til det kommer. Tusen takk for hjelp uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå