Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Makin låser seg

Anbefalte innlegg

Hei!

I det siste har jeg fått problemer med at maskinen min låser seg etter en liten stund... Alt fungerer helt greit inntil det. Hmm! Skjønner ikke dette. Etter restart fungerer maskinen helt fint i alt fra 30 minutter til flere timer før problemet igjen inntreffer

Har hatt maskinen i 3 år nå uten problemer

MSI VIA KT266A hovedkort

512 MB RAM

1X30 GB HD

1X60 GB HD

2X120 GB HD

Har satt inn en ekstra 120 GB idet siste.

Kan problemet feks være at jeg skulle satt inn en ekstra vifte for å få nok kjøling?

Kan symptomene stemme med det?

M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo ta å gjøre det vanlige da, skaff deg trial versjonen av

Diskeeper 9.0 Og prøv å defragmenter alle diskene dine

microsoft anti spyware, kjør den!

Ccleaner og kjør denne, og rens registeret og fjern auto-start programmer du ikke trenger

Er også en god ide å gå igjennom all programmvare du har installert på pc'en og fjern det du ikke trenger!

Lykke til!

Hvis ingenting hjelper er nok en formatering det som trengs!

Lenke til kommentar
Ccleaner og kjør denne, og rens registeret og fjern auto-start programmer du ikke trenger

5230936[/snapback]

Slike program må du være ekstremt forsiktig med. Flere har opplevd at blant annet dette programmet har rotet til registeret.

5231144[/snapback]

yup, det har jeg også, derfor anbefaler jeg ccleaner som jeg opplever som meget forsiktig. Men det er greit å se over de feilene den retter opp, noe som er veldig enkelt.. Det viktigste er bare å få fjernet de feilene som er relatert til programmvare som ikke lenger er installert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...