MC2 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hei Lurer på hvordan man installerer program (photoshop) gjennom Wine. Ja, jeg har prøvd GIMP, men den mangler mange funksjoner. Jeg får opp en feilmelding om at Photoshop ikke støtter OSet jeg kjørte. Jeg brukt denne kommandoen i wine wine /path/to/ps/Photoshop/setup.exe Jeg har søkt på google, men alt jeg fant ut var at temperatur var en avgjørende faktor for å brygge vin. Takker for svar. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Skyt meg hvis jeg tar feil, men tror at bare eldre versjoner av PS funker ordentlig i Wine, feks versjon 7.0. Kanskje like greit, for 7.0 er den beste versjonen etter min mening. De nye er så utrolig mye treigere, bloat-bloat... Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvis du er vant med utseende til Photoshop kan du jo prøve GIMPshop. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har gode erfaringer med ps 7 under wine. Startet faktisk opp fortere enn i windows. Men å lære seg å bruke gimp i stede for PS hvis gimp har de funksjonene du trenger er nok smartest hvis du bruker linux. Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Ser ikke ut som det er helt stabilt enda. Photoshop @ winehq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå