kebabnissen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 jaja... skjøpte meg ny skjerm for under en måned siden, og lure meg hadde høytalerene stående for nære den.... så nå er d et stygge missfarginger nedi i hvert hjørne... mitt spørsmåle r nå da... Hva skel jeg gjøre ?? Hilsen Frustrert Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Sjekk om den har en knapp som heter Degauss. Bruk den. Hvis ikke slår du skjermen av, la den stå av i 5 min. Degauss skjer automatisk når du slår på skjermen. Gjenta om nødvendig. Lenke til kommentar
kebabnissen Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 oi tusen takk. det skal jeg prøve Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Sjekk om du har noen høyttalere nerme skjermen. Flytt de hvis du har det. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Uh, var det ikke akkurat det han sa han hadde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå