cypherbase Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Hello Jeg prøver å legge inn linux Fedora Core på maskinen min. Fant drivere til skjermkortet mitt, osv, men mangler drivere til det trådløse PCI kortet mitt: Asus WL-138g PCI. Asus har bare drivere til XP osv men ikke linux. Noen her som kan hjelpe meg i søken etter linux drivere? noen som eventuelt har de driverene? Tusen takk for alle svar. Endret 30. november 2005 av cypherbase Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvaslags kort er det (hvilket brikkesett?) Ellers så skal det vist gå ann å bruke windows-driverene igjennom ett-eller-annet mellomvareprogram. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Google sier at det er et marvell chipset og at de ikke har noen linux drivere. Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 http://ndiswrapper.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
cypherbase Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 ja, takker for svar... er fortsatt i tvil om jeg skal legge inn eller ikke. Plutselig så sitter jeg der uten verken Windows eller Linux, og det er ikke greit. Kan jo selvsagt bruke begge deler samtidig, men orker ikke mer kluss :S Men, en dag jeg er skikkelig lei, skal jeg prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå