DR.Ekka Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Jeg skal i løpet av de neste ukene bestille meg ny pc. Vil dere si at det er dumt av meg å velge Hovedkort som ikke har støtte for 8x-AGP ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Det kommer ann på prisforskjellen mellom et hk som har 4x agp og 8x agp. Har lite tro på at du vil merke noen forskjell mellom 4x og 8x agp. Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Jeg tenker mer på hva som vil være et bra kjøp uavhengig av pris, men avhengig av ytelse og overklokkingsmuligheter. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 AGP 8x er fremtiden! Framtidige spill som Doom 3 støtter dette, og 8x gir jo i teorien dobbelt så stor båndbredde mellom skjermkort og cpu. Lenke til kommentar
enter Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 17:04, DR.Ekka skrev:Jeg tenker mer på hva som vil være et bra kjøp uavhengig av pris, men avhengig av ytelse og overklokkingsmuligheter. Drit i det a'. Bare kjøp. det skal jeg hhm Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Jeg vil nå si at det er verdt å vente på KT400 hovedkortene. Selv har jeg lagt inn en bestilling på Abit KD7 (ikke raid). Selv om de ikke er noe særlig raskere enn KT33 kortene, så er det er mer fremtidsrettet brikkesett med blant annet 8x AGP og 533 Mb/sec mellom Northbridge og Southbridge. Ikke blir det noe særlig dyrere enn KT333 heller. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 velg det nyeste og føl deg snytt når prisen går ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå