Gå til innhold

Skadet X2 3800+

iStephano

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått meg en X2 3800+. Har ennå ikke satt sammen delene jeg kjøpte av komplett til min nye pc da jobben har kommet mye i veien. Men sitter og ser på delene mine med et stort smil rundt munn og gleder meg til og sette dette sammen.

Men i går så så jeg noe som jeg faktisk ble litt redd for, gjennom plasten til x2 3800+ så ser det ut som det er en ripe på prossesoren. kansje 1 - 2mm langt og litt sånn skrapet på sidene rundt den ripa. Dette er jo på den heaththreathen eller hva den heter. Har jeg så uflaks at jeg har fått en skadet X2 3800+??

Jeg har ennå ikke tatt på selve CPU`en bare oppnet pakka den lå i for og se om det ikke var jeg som så feil...

Eller er dette sånn den skal være? Skulle gjerne ha tatt bilde men min k750 tar fryktelige fæle detaljerte nærbilder nå..

Er litt bekymret for jeg veit ikke hvordan garantien er sånn på dette.. Jeg kan jo ikke bevise for komplett det var slik den kom og jeg må jo teste den så da blir det kansje vanskelig med garanti..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er noen bilder, de er tatt med en K750i som ikke er så bra så beklager for kvaliteten...

Det ser ut som på bildene her at det er noe kliss bare, men i mitten på det "klusset" er ripen. Å utover det så ser det ut som at det er "oljeskade". Men som en sa dette er jo på heatsprederen så det har kansje ikke noe og si men hvis den har fått en kraftig smell så er jo kjernen herpa...

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Tror jeg sender samme bildene til komplett og gir dem beskjed...

Lenke til kommentar

Prosessoren ser fin ut spør du meg. For sikkerhetsskyld rens den med isopropanol eller CRC Elektrisk Rens før du legger på kjølepasta. Velger du allikevel å sende den tilbake, så spør om du kan "få" en Opteron 165 isteden :cool:

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...