Gå til innhold

Er Commit.no litt tvilsomme?

Shulgin

Anbefalte innlegg

For to uker siden benyttet jeg meg av Nokia 6101-tilbudet hos Commit.no: 1 krone for telefon med Fri 60-abonnement.

Det hastet litt (nå haster det mye), så etter en uke sendte jeg en e-post der jeg ba dem redegjøre for når jeg kunne vente å ha mobiltelefonen i hus. Intet svar. Tre dager senere sender jeg en ny melding til dem, med samme spørsmålet, i tillegg til at jeg sier det er viktig. I går begynte jeg å bli passe frustrert, så jeg sendte enda en e-post, mens jeg forøkte å ringe dem gjentatte ganger. Midt oppi dette finner jeg ut at jeg kanskje igjen skulle sjekke "Min side" i web-butikken deres. Jeg kan ikke huske å ha studert den tidligere, men nå finner jeg altså ut at ordren min ikke er registrert der. Jeg vet ikke om den noengang har vært det, men i e-postinnboksen min ligger i hvert fall ordrebekreftelsen, så det burde være i orden. Men de svarer fortsatt verken på e-post eller telefoner (vanligvis opptatt, men av og til ringer det).

Er denne butikken død? Glad jeg ikke spyttet inn mer en ei krone i så fall (eller det ble vel fire til slutt). Ellers, noen gode eller dårlige erfaringer? Mobiltilbudet er vel godt, pluss at det har hatt en svært annonse her på Amobil. Skulle tro en del har benyttet seg av tilbudet (som fortsatt gjelder)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
commit.no kundeservice

commit.no har åpnet kundeservice-telefon:

815 44 099

Åpningstid:

Man - fre

09:00 - 16:00

Å ringe er som regel MYE mer effektivt enn å sende mail.

5232395[/snapback]

Jeg skrev bl.a.:

mens jeg forøkte å ringe dem gjentatte ganger.

og

Men de svarer fortsatt verken på e-post eller telefoner (vanligvis opptatt, men av og til ringer det).

Jeg har forsøkt å ringe dem sikkert 20-30 ganger over en periode på tre dager, mens jeg har sendt flere "hyggelige" e-poster med konkrete spørsmål. Jeg fikk svar på den siste (og mest irriterte) i dag dog, der det viste seg at de hadde slettet ordren min av uvisste grunner. De virker fortsatt veldig lite seriøse spør du meg, men jeg faller vel for fristelsen for å bestille igjen ettersom tilbudet er godt.

Takk for svar. Det går nok bedre for meg neste gang. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...