Shulgin Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 For to uker siden benyttet jeg meg av Nokia 6101-tilbudet hos Commit.no: 1 krone for telefon med Fri 60-abonnement. Det hastet litt (nå haster det mye), så etter en uke sendte jeg en e-post der jeg ba dem redegjøre for når jeg kunne vente å ha mobiltelefonen i hus. Intet svar. Tre dager senere sender jeg en ny melding til dem, med samme spørsmålet, i tillegg til at jeg sier det er viktig. I går begynte jeg å bli passe frustrert, så jeg sendte enda en e-post, mens jeg forøkte å ringe dem gjentatte ganger. Midt oppi dette finner jeg ut at jeg kanskje igjen skulle sjekke "Min side" i web-butikken deres. Jeg kan ikke huske å ha studert den tidligere, men nå finner jeg altså ut at ordren min ikke er registrert der. Jeg vet ikke om den noengang har vært det, men i e-postinnboksen min ligger i hvert fall ordrebekreftelsen, så det burde være i orden. Men de svarer fortsatt verken på e-post eller telefoner (vanligvis opptatt, men av og til ringer det). Er denne butikken død? Glad jeg ikke spyttet inn mer en ei krone i så fall (eller det ble vel fire til slutt). Ellers, noen gode eller dårlige erfaringer? Mobiltilbudet er vel godt, pluss at det har hatt en svært annonse her på Amobil. Skulle tro en del har benyttet seg av tilbudet (som fortsatt gjelder)? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg brukte de for et par måneder siden, og har aldri tidligere opplevd så rask service. Telefonen var pakket en drøy time etter at bestillingen var sendt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 commit.no kundeservice commit.no har åpnet kundeservice-telefon: 815 44 099 Åpningstid: Man - fre 09:00 - 16:00 Å ringe er som regel MYE mer effektivt enn å sende mail. Lenke til kommentar
zand Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 De er nok så seriøse som man kan bli. De er tross alt eiet av Kjedehuset som igjen eier Telekiosken, Nordialog og Mobildata. Responstid på mail kan ofte variere mye selv blant de mest seriøse nettbutikkene som finnes. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 commit.no kundeservicecommit.no har åpnet kundeservice-telefon: 815 44 099 Åpningstid: Man - fre 09:00 - 16:00 Å ringe er som regel MYE mer effektivt enn å sende mail. 5232395[/snapback] Jeg skrev bl.a.: mens jeg forøkte å ringe dem gjentatte ganger. og Men de svarer fortsatt verken på e-post eller telefoner (vanligvis opptatt, men av og til ringer det). Jeg har forsøkt å ringe dem sikkert 20-30 ganger over en periode på tre dager, mens jeg har sendt flere "hyggelige" e-poster med konkrete spørsmål. Jeg fikk svar på den siste (og mest irriterte) i dag dog, der det viste seg at de hadde slettet ordren min av uvisste grunner. De virker fortsatt veldig lite seriøse spør du meg, men jeg faller vel for fristelsen for å bestille igjen ettersom tilbudet er godt. Takk for svar. Det går nok bedre for meg neste gang. :-) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Unnskyld, jeg leste rett og slett altfor raskt . Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Vel, høres ut som om du har hatt maks uflask, cimmit.no virker som en helt grei butikk etter hva som har blitt postet her, så derfor burde du få en slags erstatning om du når fram til dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå