Gå til innhold

MSI pro2ru usb2

Gullars

Anbefalte innlegg

god morgon

skal på lan om ikkje så lenge og tenkte eg skulle installera smartkey som følgde med msi pro2 ru. med det samme fann eg ut at eg kunne installera usb2 bracket og d-bracket som følgde med hk.

1. eg har montert usb2 bracket til jusb1 og jusb3 som1 vist i manualen, men i windows skjer det ingenting når eg startar opp. skal det ikkje koma ein wizard for usb2.0?

2. på d-bracketen (4 d-leds og 2 usb-portar) står det at eg skal kopla han på j4 og usb pin header. j4 finn eg, men kva er usb pin header?

er ikkje starta med installasjonen av smartkey endå, men om eg får problem så kjem eg med det her.

ps:

tenkte eg skulle regulera enermax-viftene mine med det samme. bråker fælt. må eg ta av den svarte plasten på den regulasjonsdingsen for å styre farten??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettoppp dette Hovedkortet! Og eg veit at du får med ein D-bracket med 4 LED's og 2 USB porter. Samt ein bracket med 4 USB 2.0 porter. Hadde og problemet med å få WinXp til å bruke desse. Ein oppdatering av BIOS fekk endeleg (stund sidan no) drivaren til å fungere.

Mitt problem er å få den helsike SMART-Key greia til å funke skapligt. Det er faktisk uendeleg praktisk å kunne hindre uvedkommande tilgang til PC'n når du er på f.eks LAN, eller har nokre små rakkara springande rundt ubevokta!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-01 13:18, SoulAxe skrev:

Har nettoppp dette Hovedkortet! Og eg veit at du får med ein D-bracket med 4 LED's og 2 USB porter. Samt ein bracket med 4 USB 2.0 porter. Hadde og problemet med å få WinXp til å bruke desse. Ein oppdatering av BIOS fekk endeleg (stund sidan no) drivaren til å fungere.

Mitt problem er å få den helsike SMART-Key greia til å funke skapligt. Det er faktisk uendeleg praktisk å kunne hindre uvedkommande tilgang til PC'n når du er på f.eks LAN, eller har nokre små rakkara springande rundt ubevokta!

Sidan du har dett hk'et veit du kanskje kor eg skal kopla den d-bracket usb-leidninga som det i manualen står skal koplast til usb pin header?

Lenke til kommentar

Nede på hovedkortet er det tre tilkoblinger som ligger omtrent slik:

:::: 1)

:::: 2)

:::: 3)

1) USB 2.0 tilkobling (den ene ledningen fra den braketten med 4 usb porter skal ned her).

2)USB 1.1 tilkobling (fra den andre braketten)

3)USB 2.0 tilkobling (den ene ledningen fra den braketten med 4 usb porter skal ned her).

For å få led`s til å virke må du sette ledning som er til overs fra den braketten med to USB porter i tilkoblingen rett foran første PCi slot (nedenfor AGP).

Håper dette hjalp, alt står i denlille boken som vanligvis følger med hovedkort :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...