Enceladus Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Når jeg forsøker å sende en fil til meg selv eller bare lagre filen på gmail kontoen kommer denne meldingen opp: "Oops...the system was unable to perform your operation. Please try again in a few seconds." Filen jeg forsøker å sende er på 717 KB Hva er galt? Endret 30. november 2005 av Gammelsko Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg vet ikke, men har selv hatt problemer med å sende større filer til gmail. De har rett og slett ikke kommet fram. Har prøvd å sende samme filer til andre mailkontoer og det har gått bra. Så vet ikke om gmail kan ha lagt på en spærre for større filer?!? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Prøvd å zippe den eller endre filnavn? Det gjør jeg når jeg får den feil meldingen. Endret 30. november 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Det bruker å virke men akkurat nå er den håpløs. Gmail kan sende opp til 10mb og mer. Så størrelsen på min fil skal ikke være et problem. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg pleier å ikke zippe fil pga. strl men for at gmail skal "godta" den siden den er i en annen fil format. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Herregud nå får jeg opp samma meldinga igjen. Jeg må sende noen viktige dokumenter og så skjer dette. Ops the system was bla bla bla.... Fader altså! Filformatet skal det ikke være noe galt med, jeg bruker jpg. Edit: Hmmm det funket faktisk å endre filnavnet. Nå fikk jeg sendt meldingen. Endret 2. desember 2005 av Gammelsko Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Sjekk om filen er skrivebeskyttet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå