Mr.PK Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Når jeg feks lar maskina stå på om natta med matrix screensaver, så hakker den som bare det neste dag. Når jeg rebooter så fungerer alt fint igjen. noen som vet hva som kan vere problemet? Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Åssen OS har du a? Win 9x og ME "tømmer" ikke minne etter seg.. den må rebootes eller du kan bruke et program for å tømme det.. Hvis du ikke har på screen saveren a? Hakker det da? Eller hvis du f.eks spiller et spill og så skal spille et anna? Hakker det da? Lenke til kommentar
Mr.PK Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 jeg kjører Xp proffesional. Og ja, det hakker i spill, selv om jeg ikke har på screensaver. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Trenger sikkert bare en flush av minnet/swap. Min er slik noen ganger den også, får skikkelig lag ved MIDI. Men en reboot fikser det meste ... Lenke til kommentar
Mr.PK Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Hvordan flusher jeg minne da? Finst det program som gjør dette automatisk? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Last ned et program som heter memturbo... den løser nok problemet Lenke til kommentar
Mad Pestilence Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Trykk ctrl+shift+esc. Da får du opp Windows Task Manager. Se uder Processes. Hvis PC'en står i mange timer uten å bli rørt så hender det at filen explorer.exe av en eller annen grunn tar opp opptil 99% prosessor kraft. Skjer med meg innimellom. Ta End Process på denne filen. Gå inn på Applications, velg New Task og skriv explorer. De fleste programmer blir lukket, for så å bli satt igang igjen. Mulig det er denne filen som er problemet. Lenke til kommentar
Mr.PK Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Det er svchost som bruker mye av prosessoren, faktisk 60%. hva kan man gjøre med det? Lenke til kommentar
Mr.PK Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Etter lenge å ha iritert meg over svchost, fant jeg løsningen på et forum. Run: msconfig klikk deretter på services. bla deg nedover listen til du finner: System Restore Service. ta vekk haken. apply ok restart ta-da! nå har maskina stått med heavy load i 2 dager, og den viser ikke tegn til hakking i det hele tatt! Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå