MonZteR Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har lest at enkelte har fått sin 6600GT opp i 661/1200.... Ossen i huleste er det mulig? Jeg selv får ikke mere enn 550/1150 Er det mulig med voltmodding?? Har hastigheten til PciE noe å si?? 100@130 Andre overclock programmer? Drivere? Bedre kjølere, eksempel........? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 For å få 660 på core tror jeg du er nødt til å vmodde! Selv har jeg ikke klart mer enn 624| på core uten artifacts.. Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Noen forslag på voltmodding? Ny Bios til Skjermokrtet... Lodde på en kondensator eller noe... Noen som HAR en oppskrift? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Nei, det er nok ingen som har en oppskrift til deg her.. Det ligger div. voltmods på XS.. Skal du klare 660mhz core så må du nok ha ganske bra kjøling, samt kansje en vmod.. Wr holder har vel 700mhz på kjernen.. Med kjøling så mener jeg da, subzero vann eller bedre.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ja, ligger modder både på xs og på vr-zone, men om du kommer med et bilde så kanskje jeg har en som fungerer for deg.. Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Takker... Skal undersøke litt nå.... kansje jeg når 600 Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Bilde? Av skjermkortet mitt?? Et detaljert da kansje Uansett takker for all hjelp Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Her er bildene jeg fant.... jeg tror de er ganske like kortet mitt! og fronten! http://www.ixbt.com/video2/images/nv43-3/g...-scan-front.jpg Noen forslag til voltmodding?? Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 hmmm.... ser ikke ut til at de funka... prøv å søk på bilder i google (Gainvard geforce 6600GT) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) På framsiden er det noe som heter C37, det kan du lodde inn et potmeter på 10kohm. Standard R er 550ohm og spenning 1,24V. Spenninga øker med 0.05v for hver 25ohm du juterer ned.. får ikke lastet opp bilde så jeg får vist deg, skal lete opp et på internettt... Bildene funket de, måtte bare oppdateren en gang.. Endret 8. desember 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Han har ikke kortet med 2x DVI. Han har kortet med en VGA og en DVI. Betyr dette noe angående voltmodding? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Slik det så ut for meg så var det samme layouten og da har det ikke noe å si, om man vil være sikker kan man jo bare finne fram et multimeter og måle spenning (vgpu), og resistans mellom de punktene som er avmerket på bildet over.. Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Dette begynner å bli rått MEN: hvordan han jeg vite hvor mye ohm som potmateret er på til en hver tid?? (måle med universalmeteret? går ut i fra det) Jeg går ut i fra at jeg trenger en ganske fin og liten loddebolt!! Ramkjølerene: hvordan skal jeg fjerne dem... tror de er limt på... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 For å finne motstanden måler du med multimter ja. Sett potmeteret på maks før du lodder det på. Greit å bruke ledninger mellom kortet og potmeteret, da kan du måle på dem, så ser du motstanden til en hver tid.. Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 For å finne motstanden måler du med multimter ja. Sett potmeteret på maks før du lodder det på. Greit å bruke ledninger mellom kortet og potmeteret, da kan du måle på dem, så ser du motstanden til en hver tid.. 5273654[/snapback] Nå har jeg det problemet med at kortet mitt IKKE er sonn som på bildet Ganske likt, men ikke to dvi utganger. Resistoren som skulle vært over den ene minnebrikken er ikke der skal prøve og finne et brukbart bilde på google.... (Jeg har tatt noen bilder med dig. camera, men hvordan for jeg du ut på siden her slik at dere kan se dem?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå