MonZteR Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har hørt om 1T og 2T.... HVa er det? OG hvordan finner jeg ut hva minnet mitt kjører på?? Jeg har :DFI Lanparty Ultra-D :Patriot 3200 XBL 1024mb ram :AMD Venice 3200+ [email protected] Noen som har det samme HK som meg? hva skal jeg se etter? Benchmark: Er det vanlig å få: ca 11000poeng i pcmark 2002 : ca 6200 poeng i mb bandwith i sisoft sandra 2005 Er dette noe lite aller normalt, kunne godt tenke meg noe høyere.... Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har lurt på det samme selv. Etter det jeg har forstått har 1T lavere forsinkelse (og høyere båndbredde??) enn 2T. Jeg har også hørt at Hvis du bruker 3 eller 4 ram slotter så kan du ikke velge 1T. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 1T timing er raskere jah, selv om det egentlig er mest synlig på syntetiske tester men det utgjør en del forskjell ved spill også i AMD64 sammenheng jeg har minnebåndbredde på 7300 ved høy klokk, slår du den kan du si deg ganske fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå