Bandidos-Pelle Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Heisann, de siste dagene har jeg lagd en film som omhandler dolphin diving. Jeg er som kjent ikke særlig fan av dette fenomenet, og har lagd en kort film. Kort om filmen: En helt fersk BF2-spiller spiller public. Den første fienden han møter på dolphin diver ham i senk. Han begynner å lure på om det er det som skal til for at han skal bli en god BF2-spiller, og bestemmer seg for å trene på et treningssenter i Afrika for å bli en god dolphin diver. Så, etter et kort opphold på treningssenteret drar han tilbake på public for å prøve ut det han har lært. Tar gjerne imot kritikk - skal innrømme at jeg har brukt SVÆRT, svært mye tid på denne filmen. Kom med kommentarer! Størrelse: 12 MB. Link: http://media.putfile.com/Dolphin-diving Nedlastbar link: http://upload3.putfile.com/videos/33217340517.wmv Ka dokke tru? Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 fikk da en liten latter på morgenkvisten Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Dolphin diving og bunnyjumping er de tinga som irriterer meg mest ved BF2. Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 haha, bra. men lurer på hvor mange som blir inspirert til dolphin diving av den filmen Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 HHeeh.. Var bra da:P Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Den var faktisk temmelig stilig :O) Lenke til kommentar
pian Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 @MetaBaron: RTFA!! Eller, WTFM i dette tilfellet... Filmen var kul den Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 artig... hmmm ja.. må øve på det Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Var ikke gæren den filmen her . Men til tider gikk teksten _alt_ for fort. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 dead boaring første minuttene. eneste som var gøy var da skudd be avfyrt. noe de ble i tilsammens 2 sekunder Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Morsom film, vel verdt en titt. Stjerne i margen for kreativ bruk av roadblocks. Endret 1. desember 2005 av Thor_F Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Til tider litt lange sekvenser, spesielt "dolphin jumping-opptreningssekvensen var litt langtrekkelig. Ikkje at noko var dårleg, men det kunne til dømes vore kutta ned lit der han spring rundt fontena ol. Ellers gjekk teksten for fort. Og kvaliteten på filmen kunne med fordel vore litt betre. Og det var stort sett alt det negative eg kan komme på. For å ta det utprega positive så synest eg musikken passar bra til filmen, "eye of the tiger" er kanskje utspelt i denne samanhengen, men den fungerar likevel bra. (damn høyrest jo ut som ein plateomtale på P2). Alt i alt ein god film om eit fenomen i Battlefield eg lenge har irritert meg over Terningkast: 5+ Endret 1. desember 2005 av GulliveR Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Høøøø? SoC-klanen har aldri sagt noe til meg om noen norske medlemmer.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg er den eneste. Hvem kjenner du? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg er den eneste. Hvem kjenner du? 5250484[/snapback] Flesteparten av de bf1942-spillende folkene. =SoC= Bazooka joe =SoC=KillerBEEtheMOFO =SoC= Heywood Jablowme Muligens bob_walk Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Hehe, gode venner av meg. Artig å høre at du kjenner dem. Du har vel møtt dem på Invasion of the Philippines på '42, formoder jeg. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Du har vel møtt dem på Invasion of the Philippines på '42, formoder jeg. 5253248[/snapback] Det er korrekt. Hyggelige folk. Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Bra klipping dude.. funny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå