int20h Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Seagate har implementert Sonys Cybercapture-teknologi inn i en 1-tommers disk for raskere lagring på CompactFlash. Les mer Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg klarer ikke å ta noe som helst fra Sony seriøst lenger... Ettersom Seagate skal bruke dette bl.a. mot mp3-spillere og slikt, vil diskene bli noe properitære greier da eller? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 "Cybercapture blir implementert i selskapets CompactFlash-disker og vil åpne for en del nye muligheter på små enheter som MP3-spillere, digitalkameraer og mobiltelefoner. Ifølge Seagate vil man ved bruk av Cybercapture få høyere lagringsytelse og mulighet for enda bedre kvalitet både på bilder og film. " Hva er dette cybercapture-greiene, og hvorfor må lagringsmediet støtte det? Høres jo ut som en komprimeringsalgoritme, iogmed at de skryter av bedre kvalitet på film og bilder, tviler på at denne disken har "bedre bits" enn andre disker.... AtW Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Seagate har implementert Sonys Cybercapture-teknologi inn i en 1-tommers disk for raskere lagring på CompactFlash. Som det står i ingressen.. ..kanskje det er snakk om raskere lagring, slik at mediet slipper og vente på HD'en, slik vil man vel få bedre oppløsning på video (så sant det er HD'en som er flaskehalsen..) Jeg vil tro at det kan komme til nytte i enkelte digitale kameraer med høy Megapixel, da med tanke på å ta flere bilder samtidig.. Men dette er bare spekulasjoner fra min side.. Lenke til kommentar
G Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Skal bli spennende å se produktet når det kommer på markedet. Sony igjen, får håpe det ikke er noen kopisikringsalgoritmer i Cybercapture da. Får håpe Seagate vet hva de gjør. De lager jo vanligvis bra produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå