neXon Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Skulle oppgradere biosen på min Hi-Grade notino R5400S bærbar maskin, men den stoppet opp på 92%, så jeg måtte slå den av. Når jeg skrur på maskinen står den i 2 sekunder også slår den seg av. Er pc'en død, eller kan jeg fikse det? Ny bios? Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Du sliter litt kanskje ja-det som er såpass farlig med å flashe bios hvis man først skal/må gjøre det. Var det noe gale med den forrige biosen din?du kan prøve å ta ut batteriet en stund å se om det funker, men jeg tviler. Eneste tingen jeg kommer på du kan gjøre er å sende den inn der du kjøpte den slik at dem kan legge i ny bios til deg Lenke til kommentar
neXon Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Du sliter litt kanskje ja-det som er såpass farlig med å flashe bios hvis man først skal/må gjøre det. Var det noe gale med den forrige biosen din?du kan prøve å ta ut batteriet en stund å se om det funker, men jeg tviler. Eneste tingen jeg kommer på du kan gjøre er å sende den inn der du kjøpte den slik at dem kan legge i ny bios til deg 5229365[/snapback] Den gamle biosen taklet ikke mer en 256mb RAm så jeg skulle oppgradere slik at jeg kunne ha en 512 mb ram brikke ekstra. Har stor problemer med å fjerne dekselet for å komme til batteriet Noen som har peiling på hvordan man åpner den? alle skruene er fjernet Problemet er at jeg kjøpt denne brukt på qxl Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Du sliter litt kanskje ja-det som er såpass farlig med å flashe bios hvis man først skal/må gjøre det. Var det noe gale med den forrige biosen din?du kan prøve å ta ut batteriet en stund å se om det funker, men jeg tviler. Eneste tingen jeg kommer på du kan gjøre er å sende den inn der du kjøpte den slik at dem kan legge i ny bios til deg 5229365[/snapback] Den gamle biosen taklet ikke mer en 256mb RAm så jeg skulle oppgradere slik at jeg kunne ha en 512 mb ram brikke ekstra. Har stor problemer med å fjerne dekselet for å komme til batteriet Noen som har peiling på hvordan man åpner den? alle skruene er fjernet Problemet er at jeg kjøpt denne brukt på qxl 5229371[/snapback] Det er ikke en ledning som du ser som kan dras ut av hovedkortet? Altså en ledning fra batteriet til hovedkortet. Sånn er det ilallefall på min bærbare... Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Huffda, det der var ikke morsomt. Sjekk ut denne linken. Kanskje du kan få hjelp her. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå