phun-ky Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) trenger noen å ta en titt på feilene jeg får.. http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...rodukt%2F220006 trodde dette skulle hjelpe: ini_set('arg_separator.output', '&'); hjalp litt.. noen? Endret 1. desember 2005 av phun-ky Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Alle feil jeg ser nedover der, utenom den siste, er pga & ikke er & og at validatoren derfor klikker på &, ordet etter &, og eventuelt = bak der igjen.. Den siste mener jeg er pga at du har et element som ikke er lukket før den </div>'en kommer.. Jeg mener det er derfor, men den validatoren er litt kryptisk i blandt.. :/ *klø seg i hodet* Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 ini_set('arg_separator.output', '&'); ini_set('arg_separator.output', '&'); ini_set('arg_separator.output', '='); fire feil nå bare. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvorfor har du valgt akkurat den doctypen? Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 xhtml? fordi man bør? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 html fordi man bør. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Om du har en god forklaring på hvorfor du akkurat har valgt XHTML, så? Er vel ikke vits om du skal lage sider for ting som IE. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 lager sider for alle lesere.. xhtml er html 5.0. og jeg velger å skrive sidene mine i xhtml fordi man bør gjøre det og fordi jeg vil det. men til saken, noen som kan se hva feilen er? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 xhtml er html 5.0 Whoh! Har jeg gått glipp av noe? Kunne banne på at HTML 5.0 var fremdeles "under konstruktsjon" Men til saken; validatorn reagerer på f.eks "&ant", sikker på at det ikke skal være "&"? (eventuelt "&ant;" dersom det er noe). Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) xhtml er html 5.0 Whoh! Har jeg gått glipp av noe? Kunne banne på at HTML 5.0 var fremdeles "under konstruktsjon" Men til saken; validatorn reagerer på f.eks "&ant", sikker på at det ikke skal være "&"? (eventuelt "&ant;" dersom det er noe). 5231011[/snapback] hallooo, den reagerer fordi & ikke er slik: & Dette igjen, fordi alle & tegn , starter en "html dings", som feks ø og æ. Validatoren tror han prøver å skrive en &ant;, uten å ha avsluttet den, og uten at &ant; eksisterer...... Ant er bare variabelnavnet , som kommer etter &tegnet, men oppfattes som en &sdijggeoj; (html dings, ja) kombinasjon Fjerner alle feil, untatt nederste om han skifter ut & med & i ALLE linkene Nederste feilen rettest slik: endre </table til </table> Endret 30. november 2005 av Axentrix Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 lager sider for alle lesere.. xhtml er html 5.0. og jeg velger å skrive sidene mine i xhtml fordi man bør gjøre det og fordi jeg vil det. 5230977[/snapback] Ja, det var en god grunn Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) hallooo, den reagerer fordi & ikke er slik: &Dette igjen, fordi alle & tegn , starter en "html dings", som feks ø og æ. Validatoren tror han prøver å skrive en &ant;, uten å ha avsluttet den, og uten at &ant; eksisterer...... Ant er bare variabelnavnet , som kommer etter &tegnet, men oppfattes som en &sdijggeoj; (html dings, ja) kombinasjon DET vet jeg Var bare ikke sikker på om &ant; var en character entity (elns) eller en variabel.. *oppklart* Endret 30. november 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 xhtml er absolutt ikke html5 html5 er også kallt Web Applications 1. Og man bør ikke bruke xthml med mindre man trenger noe av det xhtml har å by på, og man gjør det riktig Get your facts strait Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 greit nok. men hvordan fjerner jeg den feilen som oppstår mtp phpsessid? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Funket ikke ini_set('arg_separator.output', '&'); da? Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 funkerte nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå