Gå til innhold

Kommer ikke Futurama S05 ut på DVD?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det du sier er altså at Sesong 1 har noen episoder fra Sesong 2 i seg, og at Sesong 2 har noen episoder fra sesong 3 i seg? :dontgetit:

Jeg har ikke skaffa meg Futurama-boksene enda, nei, men om det er som du sier, tror jeg at jeg skaffer den pakka med alle fire sesongene. :)

EDIT: Hmm, vet ikke helt, jeg. Når jeg sjekker DivX'ene mine ser jeg at jeg har 13 episoder i sesong 1, men jeg har fortsatt fem sesonger, og ingen av episodene er like. :hmm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Så det du sier er altså at Sesong 1 har noen episoder fra Sesong 2 i seg, og at Sesong 2 har noen episoder fra sesong 3 i seg? :dontgetit:

Jepp :)

Ikke så uvanlig det; mange TV-serier har ofte en førstesesong som er kortere enn normalt nettopp for å teste ut hvordan serien blir mottatt før de lager for mange episoder av noe som kanskje flopper. Seinfeld f.eks. hadde bare 4 episoder i første sesong hvis man skal telle ut i fra når de ble sendt.

Lenke til kommentar

det er forskjell på produksions sesonger og seonger vist på det.

det ble laget 20-22 episoder for sesong 1, men fox viste bare 13 eller noe for å så se studere sertall osv. (er vanlig at første sesong er noe kortere en andre) og etter det har episoder blitt vist litt frem og tilbake,

det er 4 produksions sesonger mens det er 5 tv seonger, da sesong 5 var rester fra de 4 produskions sesongene, mest fra fjerde men også noe fra 2 og 3,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...