Hr. Jenssen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Skjønner ikke dette, Sesong 1, 2, 3 og 4 av tegneserien Futurama har vært ute på DVD i flere år nå, men Sesong 5 har enda ikke kommet! Hvorfor ikke? Jeg vet da at det finnes en full sesong 5, har den på PC'en. Skal ikke den også komme på DVD før vi nåværende ungdommer pensjonerer oss? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Har du sesong 1-4 på DVD så har du også 'sesong 5'. http://www.gotfuturama.com/Information/EpisodeGuide/Season5/ DVD'ene er nemlig ikke strengt delt opp etter sesongene; første sesong var blant annet bare 9 episoder og hadde blitt en rimelig tynn boks Endret 30. november 2005 av Doogle Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Så det du sier er altså at Sesong 1 har noen episoder fra Sesong 2 i seg, og at Sesong 2 har noen episoder fra sesong 3 i seg? Jeg har ikke skaffa meg Futurama-boksene enda, nei, men om det er som du sier, tror jeg at jeg skaffer den pakka med alle fire sesongene. EDIT: Hmm, vet ikke helt, jeg. Når jeg sjekker DivX'ene mine ser jeg at jeg har 13 episoder i sesong 1, men jeg har fortsatt fem sesonger, og ingen av episodene er like. Endret 30. november 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Så det du sier er altså at Sesong 1 har noen episoder fra Sesong 2 i seg, og at Sesong 2 har noen episoder fra sesong 3 i seg? Jepp Ikke så uvanlig det; mange TV-serier har ofte en førstesesong som er kortere enn normalt nettopp for å teste ut hvordan serien blir mottatt før de lager for mange episoder av noe som kanskje flopper. Seinfeld f.eks. hadde bare 4 episoder i første sesong hvis man skal telle ut i fra når de ble sendt. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 jeg har sesong 1 på dvd, og kan bekrefte at der utelukkende er episoder fra sesong 1... Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 jeg har sesong 1 på dvd, og kan bekrefte at der utelukkende er episoder fra sesong 1... 5250646[/snapback] Pussig. Min sesong 1-boks inneholder nemlig flere enn de episodene som er listet opp her: http://www.gotfuturama.com/Information/EpisodeGuide/Season1/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 det er forskjell på produksions sesonger og seonger vist på det. det ble laget 20-22 episoder for sesong 1, men fox viste bare 13 eller noe for å så se studere sertall osv. (er vanlig at første sesong er noe kortere en andre) og etter det har episoder blitt vist litt frem og tilbake, det er 4 produksions sesonger mens det er 5 tv seonger, da sesong 5 var rester fra de 4 produskions sesongene, mest fra fjerde men også noe fra 2 og 3, Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Ahà. Så da er dere sikre på at det ikke trengs noen sesong 5 på DVD, siden de episodene der er på de andre sesongene? Javel. Synes det var litt snodig, det der, men la gå. Får vel skaffe den boksen med alle sesongene etter hvert da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå