[E.T]SomEThinG Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Går det ann å slå på pc'en uten å måtte gå gjennom hovedkortet? Lenke til kommentar
daho Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Ja du kan få slått på uten hk, sånn at disker og cd-rom osv... får strøm Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 da får man brukt pc'en ordentlig? Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Hvordan gjør man d da? Lenke til kommentar
daho Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Lurer på en ting, hvorfor skal du koble utenom hk. Her ser du hvordan du kobler det. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 11:53, [E.T]SomEThinG skrev:da får man brukt pc'en ordentlig? Hva mener du med det? Alle komponentene må ha strøm for å fungere.. så skal du bruke PC'n må jo HKet ha strøm.. Men mener du å starte den opp uten å koble power-led til HKet? Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Jeg har et kabinett uten power-switch.. Skal finne meg en ny bryter, men vet ikke helt hvordan jeg skal koble... Gammelt compaq kabinett+hovedkort (ikke min pc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå