varjas Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hva kan være galt når cpu kjører på 100% HELE tiden? Har prøvd å avslutte alt av programmer, men jobber fortsatt max. Har også et problem med at vifta går konstant (laptop) , og lurer på om dette kan ha noen sammenheng. Batteriet har også slutta å lade mer enn til 5 minutters bruk. Noen som kan ha peiling på hva dette er? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvilken prosess er det som bruker 100% ? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Trykk ctrl+alt+del velg oppgavebehandling, se hva som bruker 100% Lenke til kommentar
varjas Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Ingen prosesser bruker 100%, men under ytelse står det at bruk av cpu er 100% og grafen ligger helt på toppen. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Trykk Ctrl-Alt+Delete en gang til og gå på Prosesser, også sorterer du kolonnene etter CPU. Lenke til kommentar
varjas Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Oi oi! Der fant jeg det ja, WinXPDisableZero something?! Nå er bruken nede i normal, og der slutta F* meg vifta mi å gå også, dette er utrolig Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Finn det riktige navnet så vi finner ut hva slags prosess det er Lenke til kommentar
varjas Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) WinXPDisableZeroConfigation.exe heter prosessen. Viste seg at den har tilknytning til Belkin nettkortet mitt, trådløst. Endret 30. november 2005 av varjas Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Ja, den prosessen deaktiverer Windows konfigureringen av trådløse kort, i tilfelle kortet trenger egne programmer fra produsenten til å fungere ordentlig. Prøv å fjern alle drivere til kortet og installer på nytt med eventuelt nye drivere. Lenke til kommentar
varjas Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Jeg slettet fila og fjerna oppstarten av det fra registeret jeg. Alt fungerer som det skal nå! Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå