cybervision_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg er ute etter et par 80 mm kabinettvifter som holder kjeft, enkelt og greit. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 SilenX vifter fra Vendur. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Sorry trodde vendur var produsenten. Er vendur et kjent firma? Aldri hørt om det.... Endret 29. november 2005 av cybervision_ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Vendur er en annerkjent webshop for HTPCer og lydløst kjøleutstyr. http://www.vendur.no Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Forstår, hvordan er servicen? Sender de ting kjapt etter bestilling, skulle hatt varene innen fredag! Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Bestilte SilenX vifter derifra engang, angret og sendte mail, fyren hadde akkurat levert viftene på posten, men var så snill at han gikk ned igjen og hentet dem. Det kaller jeg service det! Selv om jeg teoretisk sett ikke har handlet der Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Og dette var sånn i løpet av 5 minutter eller? Lurer litt på 1 9db vifte, men er usikker på om det er nok.... Skulle nok hatt en som suger inn luft også... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Et par vifter på 19db hadde blitt for mye bråk for meg! gå for 2 på 11 eller 14 du! Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Mente 1 på 9 db, men det er kanskje for lite. Trenger jeg strengt tatt en som trekker inn? Skal ha Zalman kopper kjølere på cpu og gpu, samt at det er et vifteløst HK. Skal ha det musestille.... Endret 30. november 2005 av cybervision_ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Hvis det er slik enorm heatpipe kjøler til skjermkortet du mener så trenger den ikke viftekjøling for windowsbruk (iallefall ikke i et åpent kab) og jeg tror ikke at vifta til CPUkjøleren trenger å gå for fult heller så kjøp 2stk på 14db, en viftestyring og la heller kabinettet stå åpent! Edit: Skjermkort kjøleren liker seg best sammen med en 120mm vifte forresten... Endret 30. november 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Hehe, neida, er viftekjøling på begge Zalman. GPU kjøler heter 700. Men skal visstnok være veldig stille begge to. Er lei av stock kjøler som bråker, og 9800 pro som summer. Hadde tenkt å ha kabinettdøra på. Endret 30. november 2005 av cybervision_ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Så det var ikke en slik badass som dette du mente altså Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Så det var ikke en slik badass som dette du mente altså 5229213[/snapback] OMG! Den var syk da! Har bestilt en slik istedetfor... Lurer på om jeg skal drøye innkjøpet av kabinettvifte og se om det går uten, har hørt at cpu kjøleren jeg har bestilt, et 918g kopper beist med 12mm vifte blåser ganske bra inne i kabinettet, selv på 5v og lydløs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå