Daehli Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg kom over en video på google - loose change 9-11video.google.com Den handler om hvordan Bush og Co. visst nok skal ha utført angrepene på WTC og pentagon selv, hvordan de sprengte WTC som en planlagt implosjon, hvordan ingen kan bekrefte om flyene virkelig var vanlige rutefly (som ble kapret), m.m. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, i utgangspunktet er jeg litt skeptisk, men når det kommer til saken så er det ingenting som overrasker meg med Bush. Var det et umenneskelig spill av Bush på lik linje med mange andre onde personer opp gjennom tidene? Hva har engetlig det sittende presidentskapet å tape på et angrep på USA med de kristne verdiene som står så høyt i statene; "noen onde mennesker angriper oss uskyldige, vi må så sammen bak en stor person (mann foretrekket av kristendommen)". Jeg søkte etter en tråd som omhandler den dokumentaren, men fant ingenting, så jeg håper ikke jeg lager en dobbel. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Noen tror på julenissen, andre tror på konspirasjonsteorier... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=501134&hl= Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 I linken til Sindre finer du en god del linker til lignende diskusjoner. Bruk de om du har noe nytt å bidra med (ikke bump tråder unødvenig). Happy reading Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg