Gompedyret Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg skrev plutselig en barnslig sang, av alle ting, og en plass må man jo gjøre av den. Sangen følger temaet til serien fra barneTV, brannmann Sam, så er selvsagt en fordel om dere kan den. Sam er helten i historien, Elvis er kompisen og kollegaen hans i brannbilen, og Stella er en vimsete kjerring og moren til de to ungene i serien. Advarsel: dette er svært infantilt, og ville nok blitt forkastet av selv den lokale russeavisen. Kjenner dere brannmann Sam? Ingen er så kjekk og stram Elvis er hans kamerat sammen lager de salat Sam tar uniformen på Elvis kjenner han får stå Klærne kastes i en krok Lemmene kommer i kok Vennlig og snill (brannmann Sam) ja, en kjekk homofil (brannmann Sam) Du kan stole på ham og hans barske lem Jupiter står klar til start Sex er best i bil med fart Stella vil helst være med To er bra, men best er tre! En orgiemann (brannmann sam) ja, han er ikke sann (brannmann sam) han har skinntanga på alle lærhomsers drøm Elvis, han får brannbilbart Stella rider litt for hardt! Sam, han slikker Stella ren og pisker henne med en gren men politi kom (brannmann Sam) med jern og batong (brannmann Sam) dermed endte Sam opp som politimesterens bitch! Det verste er at jeg egentlig har alt for lite fritid. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Haha, genial sang! Alle vi som er gamle Brannmann Sam fans vet jo godt at Elvis har en litt tvilsom legning. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Kul Skriv en ny en, så har jeg lesestoff i morra også! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 *humre* Kul sang. Fint og være litt barnslig på morran. Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 bra bra bra! kan du ikke spille den inn, og legge den ut for dl! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Haha ... ikke bare jeg som har behov for å være teit innimellom ser jeg. BRA! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Sam, han slikker Stella renog pisker henne med en gren :!: Endret 30. november 2005 av Koffert Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Låll Hadde jeg bare husket brannmann Sam-melodien hadde det sikkert blitt litt allsang i heimen.. Neida. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Låll Hadde jeg bare husket brannmann Sam-melodien hadde det sikkert blitt litt allsang i heimen.. Neida. 5230929[/snapback] Godt jeg kan hjelpe deg med den der da Trykk sånn ca. HER!1 Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Dæven den engelske (originale) versjonen sugde lem i forhold til den norske... Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Gompedyre! skriv en ny! ta postman pat eller noe slikt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå